Σχετικά με εμάς
Ιδιοκτήτης γκαλερί: Γιώργος Μπιτζίνης
Καλλιτεχνική Διευθύντρια : Εύη Παντελέων, ζωγράφος ΑΣΚΤ
Παρασκευή 3 Απριλίου 2020
ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΛΙΑΓΚΟΥ, Διαδικτυακή Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής
2. ‘Till death do us part’, 2019, 50*70cm, pastel on paper
Δευτέρα 16 Μαρτίου 2020
"Στην μνήμη της ΒΑΣΩΣ ΚΑΤΡΑΚΗ¨, ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΕΚΘΕΣΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ της EPsilon Art Gallery
για την λειτουργία της κατά την περίοδο των μέτρων για τον κοροναϊό
Η EPsilon Art Gallery, σε συνέχεια της επιστολής που έλαβε από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αιθουσών Τέχνης (ΠΣΑΤ) , ενημερώνει το κοινό της ότι η κυβέρνηση δεν έχει συμπεριλάβει τις γκαλερί στις διατάξεις περί αναστολής λειτουργίας χώρων πολιτιστικών εκδηλώσεων για την προστασία από τον κοροναϊό.
Παρ΄ όλα αυτά η EPsilon Art Gallery, με επίγνωση της κρισιμότητας της κατάστασης,
για την λειτουργία της κατά την περίοδο των μέτρων για τον κοροναϊό
Η EPsilon Art Gallery, σε συνέχεια της επιστολής που έλαβε από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αιθουσών Τέχνης (ΠΣΑΤ) , ενημερώνει το κοινό της ότι η κυβέρνηση δεν έχει συμπεριλάβει τις γκαλερί στις διατάξεις περί αναστολής λειτουργίας χώρων πολιτιστικών εκδηλώσεων για την προστασία από τον κοροναϊό.
Παρ΄ όλα αυτά η EPsilon Art Gallery, με επίγνωση της κρισιμότητας της κατάστασης,
ΜΑΤΑΙΩΝΕΙ
την Έκθεση ¨Στην μνήμη της ΒΑΣΩΣ ΚΑΤΡΑΚΗ¨.
Το κοινό θα μπορεί να παρακολουθεί τις δραστηριότητές μας
Το κοινό θα μπορεί να παρακολουθεί τις δραστηριότητές μας
μέσω του διαδικτύου, δηλαδή μέσω των:
- www.epsilon-artgallery.com
- www.epsilonartgallery.blogspot.com
- https://www.linkedin.com/in/epsilon-art-gallery-greece-62758636/?originalSubdomain=gr
- https://twitter.com/epsilongallery
- https://www.facebook.com/EPsilon-Art-Gallery-Loutraki
- https://www.facebook.com/Evi Panteleon, painter
- https:// youtube / Εύη Παντελέων, ζωγράφος / Evi Panteleon, artist
Θα επανέλθουμε με νέα ανακοίνωση μετά τις 30 Μαρτίου ανάλογα και με την εξέλιξη της κατάστασης του κοροναϊού .
- www.epsilon-artgallery.com
- www.epsilonartgallery.blogspot.com
- https://www.linkedin.com/in/epsilon-art-gallery-greece-62758636/?originalSubdomain=gr
- https://twitter.com/epsilongallery
- https://www.facebook.com/EPsilon-Art-Gallery-Loutraki
- https://www.facebook.com/Evi Panteleon, painter
- https:// youtube / Εύη Παντελέων, ζωγράφος / Evi Panteleon, artist
Θα επανέλθουμε με νέα ανακοίνωση μετά τις 30 Μαρτίου ανάλογα και με την εξέλιξη της κατάστασης του κοροναϊού .
Με εκτίμηση
EPsilon Art Gallery
Εύη Παντελέων
Ομαδική Εικαστική Έκθεση
με τον γενικό τίτλο " στην μνήμη της ΒΑΣΩΣ ΚΑΤΡΑΚΗ",
Επιμέλεια - πρόταση: Χρήστος Θεοφίλης, κριτικός τέχνης
Συμμετέχουν οι:
- Δήμητρα Σιατερλή
- Pandolfini Giuseppe
- Μάγδα Σιαμκούρη
- Γιώργος Γιομελάκης
- Καλλιρόη Κατσαφάνα
Διάρκεια έκθεσης
24 Μαρτίου έως 24 Απριλίου 2020
...............................
EPsilon Art Gallery, Παναγίας Γιάτρισσας 12, Λουτράκι
6977878481
...............................
ΧΡΗΣΤΟΣ Ν . ΘΕΟΦΙΛΗΣ
ΒΑΣΩ ΚΑΤΡΑΚΗ
Η κόρη του Γιώργη Λεονάρδου και της Θεοδώρας Σαρλή, Βάσω Κατράκη, γεννημένη στις 5 Ιουλίου 1914 στη στεριά και θάλασσα, στο νησάκι του Αιτωλικού το αποφάσισε..
«Πώς έγινε έτσι άξαφνα αυτό, δεν το κατάλαβα. Χίλιες καμπάνες χτυπήσανε μέσα μου, κι έχασα τον κόσμο. Από τότε, δεν είχα τίποτε άλλό στο μυαλό μου νύχτα και μέρα. » Β. Κ.
… Γράφεται το 1936 στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών με Καθηγητές τούς Παρθένη και Κεφαλληνό.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΥ
«Ο Κεφαλλήνιος (1894-1957) ήταν πολύ διαβασμένος και σοφός άνθρωπος. Εκεί καταρτίστηκα θεωρητικά, γιατί ως τότε μόνο η εμπειρία με καθοδηγούσε. Είχε όλον αυτόν τον θεωρητικό εξοπλισμό και τερατώδη μόρφωση και ενίσχυε όλη την διδασκαλία του με διάφορα βιβλία που έφερνε στο εργαστήριο.» Β. Κ.
ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Με πρόταση Κεφαλληνού, ο Σύλλογος καθηγητών της ΑΣΚΤ αποφασίζει τη δημιουργία «διαφημιστικών πινάκων εθνικής σκοπιμότητος», για την εμψύχωση του λαού. Οι σπουδαστές αρνούνται…
«Εμείς τότε, ήμασταν αντιμιλιταριστές, ακολουθώντας τη "γραμμή" του Ριζοσπάστη. Ο Κεφαλληνός τράβαγε τα μαλλιά του για να μας εξηγήσει πως ο τότε πόλεμος ήταν αμυντικός και όχι κατακτητικός κι ότι παίζαμε το παιχνίδι των φασιστών. Εμείς, επειδή ακολουθούσαμε λαθεμένη καθοδήγηση, τραβάγαμε στις αφίσες μια γραμμή την ημέρα. Ύστερα όμως μας μήνυσαν πως κάναμε λάθος γιατί μας καθοδηγούσε ένας δεύτερος Ριζοσπάστης που έβγαζε η Ασφάλεια. Από τη μια μέρα στην άλλη αλλάξαμε τακτική, πέσαμε με τα μούτρα στη δουλειά και σύντομα τελειώσαμε τις αφίσες» Β.Κ.
Τις αφίσες εγκρίνει ο Μεταξάς και «για τους στρατιώτες» της Βάσως(1914-1988), «έδωσες εσύ;» του Α. Τάσσου (1914-1985), «έλα να τα πάρης» του Κώστα Γραμματόπουλου (1916-2003), τυπώνονται δέκα χιλιάδες.
ΚΑΤΟΧΗ
Το 1942 η Κατράκη συγκαταλέγεται στα μέλη του ΕΑΜ Καλλιτεχνών.
Χαράζει σε όρθιο ξύλο για προκηρύξεις και αφίσες. Αποφασίζει να επιστρέψει στο Εργαστήριο Χαρακτικής μολονότι πτυχιούχος - αποφοίτησε το 1940. Ο Κεφαλληνός, έχει διαθέσει το Εργαστήριο και κατευθύνει τους μαθητές του στην αντίσταση. Υπήρχε διάχυτη η φήμη ότι το Εργαστήριό του αποτελούσε φωλιά κομμουνιστών.
«Τι να πρωτοπώ για την Κατοχή; Μέσα στο εργαστήριο της χαρακτικής τυπώναμε ένσημα του αγώνα, κάρτες με επικαιρότητα και αφίσες ακόμα. Εκεί βρίσκαμε ζεστασιά, υλικά, μοντέλα και πάνω απ’ όλα τη συγκατάθεση του δασκάλου που μας κοίταζε και έλεγε μόνο "προσέχετε". Κατά βάθος θα καμάρωνε. Οργανώθηκε μια πλατιά ομάδα καλλιτεχνών που δουλεύανε για όλες τις ανάγκες της αντίστασης. Αυτή η ομάδα είχε μεγάλη δράση στο κέντρο της Αθήνας και οι συνοικίες είχαν τις δικές τους καλλιτεχνικές ομάδες Υπήρξε εποχή που οι τοίχοι της Αθήνας ήταν σαν ταπετσαρίες απ’ τις αφίσες, η κάθε συνοικία είχε και τα δικά της τα συνεργεία» Β.Κ.
ΒΑΣΩ ΚΑΤΡΑΚΗ
Η κόρη του Γιώργη Λεονάρδου και της Θεοδώρας Σαρλή, Βάσω Κατράκη, γεννημένη στις 5 Ιουλίου 1914 στη στεριά και θάλασσα, στο νησάκι του Αιτωλικού το αποφάσισε..
«Πώς έγινε έτσι άξαφνα αυτό, δεν το κατάλαβα. Χίλιες καμπάνες χτυπήσανε μέσα μου, κι έχασα τον κόσμο. Από τότε, δεν είχα τίποτε άλλό στο μυαλό μου νύχτα και μέρα. » Β. Κ.
… Γράφεται το 1936 στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών με Καθηγητές τούς Παρθένη και Κεφαλληνό.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΥ
«Ο Κεφαλλήνιος (1894-1957) ήταν πολύ διαβασμένος και σοφός άνθρωπος. Εκεί καταρτίστηκα θεωρητικά, γιατί ως τότε μόνο η εμπειρία με καθοδηγούσε. Είχε όλον αυτόν τον θεωρητικό εξοπλισμό και τερατώδη μόρφωση και ενίσχυε όλη την διδασκαλία του με διάφορα βιβλία που έφερνε στο εργαστήριο.» Β. Κ.
ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
Με πρόταση Κεφαλληνού, ο Σύλλογος καθηγητών της ΑΣΚΤ αποφασίζει τη δημιουργία «διαφημιστικών πινάκων εθνικής σκοπιμότητος», για την εμψύχωση του λαού. Οι σπουδαστές αρνούνται…
«Εμείς τότε, ήμασταν αντιμιλιταριστές, ακολουθώντας τη "γραμμή" του Ριζοσπάστη. Ο Κεφαλληνός τράβαγε τα μαλλιά του για να μας εξηγήσει πως ο τότε πόλεμος ήταν αμυντικός και όχι κατακτητικός κι ότι παίζαμε το παιχνίδι των φασιστών. Εμείς, επειδή ακολουθούσαμε λαθεμένη καθοδήγηση, τραβάγαμε στις αφίσες μια γραμμή την ημέρα. Ύστερα όμως μας μήνυσαν πως κάναμε λάθος γιατί μας καθοδηγούσε ένας δεύτερος Ριζοσπάστης που έβγαζε η Ασφάλεια. Από τη μια μέρα στην άλλη αλλάξαμε τακτική, πέσαμε με τα μούτρα στη δουλειά και σύντομα τελειώσαμε τις αφίσες» Β.Κ.
Τις αφίσες εγκρίνει ο Μεταξάς και «για τους στρατιώτες» της Βάσως(1914-1988), «έδωσες εσύ;» του Α. Τάσσου (1914-1985), «έλα να τα πάρης» του Κώστα Γραμματόπουλου (1916-2003), τυπώνονται δέκα χιλιάδες.
ΚΑΤΟΧΗ
Το 1942 η Κατράκη συγκαταλέγεται στα μέλη του ΕΑΜ Καλλιτεχνών.
Χαράζει σε όρθιο ξύλο για προκηρύξεις και αφίσες. Αποφασίζει να επιστρέψει στο Εργαστήριο Χαρακτικής μολονότι πτυχιούχος - αποφοίτησε το 1940. Ο Κεφαλληνός, έχει διαθέσει το Εργαστήριο και κατευθύνει τους μαθητές του στην αντίσταση. Υπήρχε διάχυτη η φήμη ότι το Εργαστήριό του αποτελούσε φωλιά κομμουνιστών.
«Τι να πρωτοπώ για την Κατοχή; Μέσα στο εργαστήριο της χαρακτικής τυπώναμε ένσημα του αγώνα, κάρτες με επικαιρότητα και αφίσες ακόμα. Εκεί βρίσκαμε ζεστασιά, υλικά, μοντέλα και πάνω απ’ όλα τη συγκατάθεση του δασκάλου που μας κοίταζε και έλεγε μόνο "προσέχετε". Κατά βάθος θα καμάρωνε. Οργανώθηκε μια πλατιά ομάδα καλλιτεχνών που δουλεύανε για όλες τις ανάγκες της αντίστασης. Αυτή η ομάδα είχε μεγάλη δράση στο κέντρο της Αθήνας και οι συνοικίες είχαν τις δικές τους καλλιτεχνικές ομάδες Υπήρξε εποχή που οι τοίχοι της Αθήνας ήταν σαν ταπετσαρίες απ’ τις αφίσες, η κάθε συνοικία είχε και τα δικά της τα συνεργεία» Β.Κ.
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ… οδηγηθήκαμε λάθος
«Καθημαγμένη, ματωμένη, προδομένη στάθηκε η δικιά μου γενιά. Όλα μας πήγανε κόντρα. Και ύστερα από αυτά προσπαθούμε να σταθούμε όρθιοι ανάμεσα σε ερείπια, σε σκελετούς, σε σκοτωμένους και σε ήρωες. Εμείς, η δικιά μας η γενιά, με τα ίδια της τα χέρια, καθώς λέει η Αντιγόνη, κατεβάσαμε στον Άδη και τους σκοτωμένους μας και τους ήρωές μας. θυμάμαι όταν πρωτοήρθα στην Αθήνα να σπουδάσω. Έφυγα από την πατρίδα μου με την πίκρα και την αίσθηση ότι εκεί πέρα ο άνθρωπος του μόχθου βασανίζονταν από τη χαμοζωή, από το μεροκάματο της πείνας και του τρόμου. Να λοιπόν το πρώτο όνειρο, η μεγάλη αγωνία, οι αρχικοί αγώνες -ενάντια στην κοινωνική αδικία και εκμετάλλευση. Από την άλλη η δικτατορία του Μεταξά και του Γεωργίου, το στυγνό κράτος της Τετάρτης Αυγούστου κι αμέσως μετά η δύσκολη και αδίσταχτη γερμανοϊταλική Κατοχή. Αποδώ ξεκινάει το άλλο μέρος του ονείρου, το μεγάλο αίτημα της γενιάς μου -η Αντίσταση και η πάλη για την ελευθερία. Στην πάλη αυτή για την κοινωνική δικαιοσύνη και την ελευθερία, η γενιά μου δεν έδωσε μονάχα τον καλύτερο εαυτό της, αλλά ό,τι είχε και δεν είχε. Κι όχι μονάχα τη ζωή της κι όχι μονάχα το αίμα της -αλλά και το όνειρο και την ύπαρξή της. Η "επανάσταση" της όμως εκείνη σκεπάστηκε ξαφνικά από νεκρούς και ερείπια. Και μαζί, από την απογοήτευση ότι οδηγηθήκαμε λάθος. Και στο τέλος μας είπανε και προδότες και μας ρίξανε στη χάψη» Β. Κ.
ΜΗΤΡΑ ΧΑΡΑΞΗΣ… ψαμμίτης λίθος
«διερευνώντας τους παραδοσιακούς τρόπους χάραξης πάνω στα καθιερωμένα υλικά, όπως στο όρθιο και στο πλάγιο ξύλο, στο χαλκό κλπ., ένιωσα σιγά σιγά να εξαντλούνται οι εκφραστικοί τρόποι που ταίριαζαν στην ιδιοσυγκρασία μου. Στην περιπλάνηση των αναζητήσεών μου για το υλικό που θα εκπλήρωνε τις εκφραστικές μου ανάγκες, στάθηκα στον ψαμμίτη λίθο, που με την αδρή του επιφάνεια και την αδιερεύνητη περιοχή του, μου άνοιξε το δρόμο για τα μεγάλα σχήματα και στη βαθιά κι ελεύθερη χειρονομία. Η επαφή μου με την τραχιά αυτή κρητική πέτρα με οδήγησε και στην αναζήτηση καινούριων εργαλείων. Ο μαστρακάς και τα καλέμια των γλυπτών με βοήθησαν σ' αυτό. Με βαθιές εγκοπές, με σκληρά γδαρσίματα, με απότομα ή ελαφρά περάσματα από τα μαύρα στ’ άσπρα κι αντίθετα, προσπάθησα να κατακτήσω την άγνωστη γλώσσα του καινούριου αυτού υλικού και να του αποσπάσω τα μυστικά, που θα βοηθούσαν στην έκφραση των αναγκών μου» Β. Κ.
ΒΑΣΩ ΚΑΤΡΑΚΗ…(5 Ιουλίου 1914 -27 Δεκέμβρη 1988)
Το έργο της εμπεριέχει την στιβαρότητα του σχεδίου των νεκρικών πορτρέτων της πόλης της Αιγύπτου Φαγιούμ. Την φόρμα των γλυπτών του Αλμπέρτο Τζιακομέτι (Alberto Giacometti, 1901 - 1966) που δεν επιδιώκει να δείξει την ανθρώπινη φιγούρα αλλά τη σκιά της. Την θρησκευτική γυμνότητα των κυκλαδικών ειδωλίων και όλα μετουσιωμένα ως επιτάφιες λίθινες στήλες σε τύμβο θλίψης ερείπιων και ηρώων.
Βάσω Κατράκη της λιμνοθάλασσας παιδί, ενταγμένη στα κοινωνικά κινήματα και ελεύθερη συνάμα, μας μεταφέρει στην τέχνη με επική εικαστική αφήγηση και όχι κομματική στρατευμένη γραφή πειθαρχεία. Η τέχνη δεν είναι υπόθεση ταξική αλλά αίσθηση και έκφραση των κοινωνιών και του πολισμού τους. Έτυχε στις αγωνίες της να συνομιλήσει με τον ψαμμίτη λίθο και αυτός να της παραδοθεί ως μήτρα χάραξης…έτσι το θέλει η έκφραση να συναντιέσαι, να σε ταξιδεύει, να την ταξιδεύεις και να χάνεται ή να παραμένει ως μοίρα ….η Κατράκη δεν δεσμεύεται στον αριστερό στοχασμό της εποχής της, καταθέτει επιτύμβια απογοήτευσης, του «οδηγηθήκαμε λάθος». Διατηρεί τις εκτυπωτικές λίθινες μήτρες (ενώ όταν καθορίζεται ο αριθμός αντιτύπων, η μήτρα αχρηστεύεται για να αποφευχθούν τα κλεψίτυπα) και μας καταδεικνύει ότι αυτό είναι το έργο της όπως οι αρχαίοι σφραγιδόλιθοι και επιγραφές- τα πρώτα χαρακτικά έργα του ελληνικού πολιτισμού.
ΧΡΗΣΤΟΣ Ν . ΘΕΟΦΙΛΗΣ
«Καθημαγμένη, ματωμένη, προδομένη στάθηκε η δικιά μου γενιά. Όλα μας πήγανε κόντρα. Και ύστερα από αυτά προσπαθούμε να σταθούμε όρθιοι ανάμεσα σε ερείπια, σε σκελετούς, σε σκοτωμένους και σε ήρωες. Εμείς, η δικιά μας η γενιά, με τα ίδια της τα χέρια, καθώς λέει η Αντιγόνη, κατεβάσαμε στον Άδη και τους σκοτωμένους μας και τους ήρωές μας. θυμάμαι όταν πρωτοήρθα στην Αθήνα να σπουδάσω. Έφυγα από την πατρίδα μου με την πίκρα και την αίσθηση ότι εκεί πέρα ο άνθρωπος του μόχθου βασανίζονταν από τη χαμοζωή, από το μεροκάματο της πείνας και του τρόμου. Να λοιπόν το πρώτο όνειρο, η μεγάλη αγωνία, οι αρχικοί αγώνες -ενάντια στην κοινωνική αδικία και εκμετάλλευση. Από την άλλη η δικτατορία του Μεταξά και του Γεωργίου, το στυγνό κράτος της Τετάρτης Αυγούστου κι αμέσως μετά η δύσκολη και αδίσταχτη γερμανοϊταλική Κατοχή. Αποδώ ξεκινάει το άλλο μέρος του ονείρου, το μεγάλο αίτημα της γενιάς μου -η Αντίσταση και η πάλη για την ελευθερία. Στην πάλη αυτή για την κοινωνική δικαιοσύνη και την ελευθερία, η γενιά μου δεν έδωσε μονάχα τον καλύτερο εαυτό της, αλλά ό,τι είχε και δεν είχε. Κι όχι μονάχα τη ζωή της κι όχι μονάχα το αίμα της -αλλά και το όνειρο και την ύπαρξή της. Η "επανάσταση" της όμως εκείνη σκεπάστηκε ξαφνικά από νεκρούς και ερείπια. Και μαζί, από την απογοήτευση ότι οδηγηθήκαμε λάθος. Και στο τέλος μας είπανε και προδότες και μας ρίξανε στη χάψη» Β. Κ.
ΜΗΤΡΑ ΧΑΡΑΞΗΣ… ψαμμίτης λίθος
«διερευνώντας τους παραδοσιακούς τρόπους χάραξης πάνω στα καθιερωμένα υλικά, όπως στο όρθιο και στο πλάγιο ξύλο, στο χαλκό κλπ., ένιωσα σιγά σιγά να εξαντλούνται οι εκφραστικοί τρόποι που ταίριαζαν στην ιδιοσυγκρασία μου. Στην περιπλάνηση των αναζητήσεών μου για το υλικό που θα εκπλήρωνε τις εκφραστικές μου ανάγκες, στάθηκα στον ψαμμίτη λίθο, που με την αδρή του επιφάνεια και την αδιερεύνητη περιοχή του, μου άνοιξε το δρόμο για τα μεγάλα σχήματα και στη βαθιά κι ελεύθερη χειρονομία. Η επαφή μου με την τραχιά αυτή κρητική πέτρα με οδήγησε και στην αναζήτηση καινούριων εργαλείων. Ο μαστρακάς και τα καλέμια των γλυπτών με βοήθησαν σ' αυτό. Με βαθιές εγκοπές, με σκληρά γδαρσίματα, με απότομα ή ελαφρά περάσματα από τα μαύρα στ’ άσπρα κι αντίθετα, προσπάθησα να κατακτήσω την άγνωστη γλώσσα του καινούριου αυτού υλικού και να του αποσπάσω τα μυστικά, που θα βοηθούσαν στην έκφραση των αναγκών μου» Β. Κ.
ΒΑΣΩ ΚΑΤΡΑΚΗ…(5 Ιουλίου 1914 -27 Δεκέμβρη 1988)
Το έργο της εμπεριέχει την στιβαρότητα του σχεδίου των νεκρικών πορτρέτων της πόλης της Αιγύπτου Φαγιούμ. Την φόρμα των γλυπτών του Αλμπέρτο Τζιακομέτι (Alberto Giacometti, 1901 - 1966) που δεν επιδιώκει να δείξει την ανθρώπινη φιγούρα αλλά τη σκιά της. Την θρησκευτική γυμνότητα των κυκλαδικών ειδωλίων και όλα μετουσιωμένα ως επιτάφιες λίθινες στήλες σε τύμβο θλίψης ερείπιων και ηρώων.
Βάσω Κατράκη της λιμνοθάλασσας παιδί, ενταγμένη στα κοινωνικά κινήματα και ελεύθερη συνάμα, μας μεταφέρει στην τέχνη με επική εικαστική αφήγηση και όχι κομματική στρατευμένη γραφή πειθαρχεία. Η τέχνη δεν είναι υπόθεση ταξική αλλά αίσθηση και έκφραση των κοινωνιών και του πολισμού τους. Έτυχε στις αγωνίες της να συνομιλήσει με τον ψαμμίτη λίθο και αυτός να της παραδοθεί ως μήτρα χάραξης…έτσι το θέλει η έκφραση να συναντιέσαι, να σε ταξιδεύει, να την ταξιδεύεις και να χάνεται ή να παραμένει ως μοίρα ….η Κατράκη δεν δεσμεύεται στον αριστερό στοχασμό της εποχής της, καταθέτει επιτύμβια απογοήτευσης, του «οδηγηθήκαμε λάθος». Διατηρεί τις εκτυπωτικές λίθινες μήτρες (ενώ όταν καθορίζεται ο αριθμός αντιτύπων, η μήτρα αχρηστεύεται για να αποφευχθούν τα κλεψίτυπα) και μας καταδεικνύει ότι αυτό είναι το έργο της όπως οι αρχαίοι σφραγιδόλιθοι και επιγραφές- τα πρώτα χαρακτικά έργα του ελληνικού πολιτισμού.
ΧΡΗΣΤΟΣ Ν . ΘΕΟΦΙΛΗΣ
.............................
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ της EPsilon Art Gallery
για την λειτουργία της κατά την περίοδο των μέτρων για τον κοροναϊόΗ EPsilon Art Gallery, σε συνέχεια της επιστολής που έλαβε από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αιθουσών Τέχνης (ΠΣΑΤ) , ενημερώνει το κοινό της ότι η κυβέρνηση δεν έχει συμπεριλάβει τις γκαλερί στις διατάξεις περί αναστολής λειτουργίας χώρων πολιτιστικών εκδηλώσεων για την προστασία από τον κοροναϊό.
Παρ΄ όλα αυτά η EPsilon Art Gallery, με επίγνωση της κρισιμότητας της κατάστασης, ενώ δεν αναστέλλει γενικά την λειτουργία της, θα λειτουργεί μέχρι 30 Μαρτίου χωρίς το κοινό να έχει την δυνατότητα φυσικής παρουσίας στο χώρο της. Το κοινό θα μπορεί να παρακολουθεί τις δραστηριότητές μας μέσω του διαδικτύου, δηλαδή μέσω των:
- www.epsilon-artgallery.com
- www.epsilonartgallery.blogspot.com
- https://www.linkedin.com/in/epsilon-art-gallery-greece-62758636/?originalSubdomain=gr
- https://twitter.com/epsilongallery
- https://www.facebook.com/EPsilon-Art-Gallery-Loutraki
- https://www.facebook.com/Evi Panteleon, painter
- https:// youtube / Εύη Παντελέων, ζωγράφος / Evi Panteleon, artist
Θα επανέλθουμε με νέα ανακοίνωση μετά τις 30 Μαρτίου ανάλογα και με την εξέλιξη της κατάστασης του κοροναϊού .
Με εκτίμηση
EPsilon Art Gallery
Εύη Παντελέων
Σάββατο 14 Μαρτίου 2020
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ της EPsilon Art Gallery
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ της EPsilon Art Gallery
για την λειτουργία της κατά την περίοδο των μέτρων για τον κοροναϊό
Η EPsilon Art Gallery, σε συνέχεια της επιστολής που έλαβε από τον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Αιθουσών Τέχνης (ΠΣΑΤ) , ενημερώνει το κοινό της ότι η κυβέρνηση δεν έχει συμπεριλάβει τις γκαλερί στις διατάξεις περί αναστολής λειτουργίας χώρων πολιτιστικών εκδηλώσεων για την προστασία από τον κοροναϊό.
Παρ΄ όλα αυτά η EPsilon Art Gallery, με επίγνωση της κρισιμότητας της κατάστασης, ενώ δεν αναστέλλει γενικά την λειτουργία της, θα λειτουργεί μέχρι 30 Μαρτίου χωρίς το κοινό να έχει την δυνατότητα φυσικής παρουσίας στο χώρο της.
Το κοινό θα μπορεί να παρακολουθεί τις δραστηριότητές μας μέσω του διαδικτύου, δηλαδή μέσω των:
- https://www.facebook.com/ Evi Panteleon, painter
- https:// youtube / Εύη Παντελέων, ζωγράφος / Evi Panteleon, artist
Θα επανέλθουμε με νέα ανακοίνωση μετά τις 30 Μαρτίου ανάλογα
και με την εξέλιξη της κατάστασης του κοροναϊού .
Με εκτίμηση
EPsilon Art Gallery
Εύη Παντελέων
Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2020
ΑΡΚΟΥΜΑΝΗ-ΡΙΖΟΣ, Έκθεση Φωτογραφίας
H EPsilon Art Gallery σας προσκαλεί στην Έκθεση Φωτογραφίας
των ΕΛΕΝΗΣ ΑΡΚΟΥΜΑΝΗ και ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΡΙΖΟΥ
Διάρκεια έκθεσης : 20 Φεβρουαρίου έως 20 Μαρτίου 2020
Ωράριο έκθεσης
Δευτέρα 19:00 - 20:30
Τρίτη 17:30 - 20:30
Πέμπτη 19:00 - 20:30
Παρασκευή 19:00 - 20:30
1. ΕΡΓΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΡΙΖΟΥ
![]() |
1.1. Fine Art paper Black Wood Frame,55x55cm |
![]() |
1.2. . Fine Art paper Black Wood Frame,55x55cm |
![]() |
1.3. . Fine Art paper Black Wood Frame,55x55cm |
![]() |
1.4. . Fine Art paper Black Wood Frame,55x55cm |
![]() |
1.6. . Fine Art paper Black Wood Frame,55x55cm |
![]() |
1.7. . Fine Art paper Black Wood Frame,55x55cm |
2. ΕΡΓΑ ΕΛΕΝΗΣ ΑΡΚΟΥΜΑΝΗ
![]() |
2.1. Canvas Black Wood Frame, 50x70cm |
![]() |
2.2. Canvas
Black Wood Frame, 50x70cm
|
![]() |
2.3. Canvas
Black Wood Frame, 50x70cm
|
![]() |
2.4. Canvas
Black Wood Frame, 50x70cm
|
![]() |
2.5. Canvas
Black Wood Frame, 50x70cm
|
![]() |
2.6. Canvas
Black Wood Frame, 50x70cm
|
![]() |
2.7. Canvas
Black Wood Frame, 50x70cm, 500 euros
|
![]() |
2.8. Canvas Black Wood Frame, 50x70cm |
![]() |
2.9. Canvas Black Wood Frame, 50x70cm |
![]() |
2.10 Canvas Black Wood Frame, 50x70cm |
ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ
ΕΛΕΝΗ ΑΡΚΟΥΜΑΝΗ, φωτογράφος
Η Λένα Αρκουμάνη γεννήθηκε το 1969, στο Αγρίνιο.
Σπούδασε στην ΑΚΤΟ Art and Design και στο Εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών FOTOΚΙΝΗΣΗ στην Αθήνα στο Τμήμα Φωτογραφίας. Παράλληλα με τη φοίτησή της, ασκήθηκε ιδιαίτερα στην καλλιτεχνική φωτογραφία με τον φωτογράφο και δάσκαλο Κώστα Φλέγκα όπου, μετά από προτροπή του, συνέχισε τις σπουδές της στο Παρίσι (1989-1991) στο Πανεπιστήμιο MJM Formation professionelle στο τμήμα φωτογραφίας. Δραστηριοποιήθηκε σε δικό της επαγγελματικό χώρο (1992-2000). Δίδαξε φωτογραφία στο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο (ΤΕΛ) και στο Πολυκλαδικό Λύκειο Αγρινίου (1993-1995). Επιστρέφοντας στην Αθήνα, συνέχισε την επαγγελματική της ενασχόληση ως φωτογράφος σε πρακτορεία φωτορεπόρτερ, εφημερίδες και περιοδικά. Από το 2016 συνεργάζεται με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου. Έργο της ανήκει στη μόνιμη συλλογή της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ. Απο το 2018 ως μέλος της Κοιν.σ.επ Ταξιδεύουσα, διατηρεί φωτογραφικό studio / gallery στο κέντρο του Αγρινίου.
ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: Το 2014 επένδυσε φωτογραφικά την εκδήλωση του μουσικού συγκροτήματος “ΑΤΡΟΠΟΝ” όπου παρουσίασε ατομική έκθεση έργων της στους χώρους του cinema “Ελληνίς” στο Αγρίνιο. Το 2017 έκθεση “Ανάδρομος” στη παλιά Δημοτική Αγορά Αγρινίου
ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: 1988- Έκθεση στην γκαλερί “F” στο Κολωνάκι. 1990- Έκθεση στην ελληνική κοινότητα στο Παρίσι. 2017- “Προσφορά - ΙΙΙ”, έκθεση στη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, 2019 - "Επέμβασις", Art Thessaloniki.
Σπούδασε στην ΑΚΤΟ Art and Design και στο Εργαστήριο Ελευθέρων Σπουδών FOTOΚΙΝΗΣΗ στην Αθήνα στο Τμήμα Φωτογραφίας. Παράλληλα με τη φοίτησή της, ασκήθηκε ιδιαίτερα στην καλλιτεχνική φωτογραφία με τον φωτογράφο και δάσκαλο Κώστα Φλέγκα όπου, μετά από προτροπή του, συνέχισε τις σπουδές της στο Παρίσι (1989-1991) στο Πανεπιστήμιο MJM Formation professionelle στο τμήμα φωτογραφίας. Δραστηριοποιήθηκε σε δικό της επαγγελματικό χώρο (1992-2000). Δίδαξε φωτογραφία στο Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο (ΤΕΛ) και στο Πολυκλαδικό Λύκειο Αγρινίου (1993-1995). Επιστρέφοντας στην Αθήνα, συνέχισε την επαγγελματική της ενασχόληση ως φωτογράφος σε πρακτορεία φωτορεπόρτερ, εφημερίδες και περιοδικά. Από το 2016 συνεργάζεται με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου. Έργο της ανήκει στη μόνιμη συλλογή της ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ. Απο το 2018 ως μέλος της Κοιν.σ.επ Ταξιδεύουσα, διατηρεί φωτογραφικό studio / gallery στο κέντρο του Αγρινίου.
ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: Το 2014 επένδυσε φωτογραφικά την εκδήλωση του μουσικού συγκροτήματος “ΑΤΡΟΠΟΝ” όπου παρουσίασε ατομική έκθεση έργων της στους χώρους του cinema “Ελληνίς” στο Αγρίνιο. Το 2017 έκθεση “Ανάδρομος” στη παλιά Δημοτική Αγορά Αγρινίου
ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ: 1988- Έκθεση στην γκαλερί “F” στο Κολωνάκι. 1990- Έκθεση στην ελληνική κοινότητα στο Παρίσι. 2017- “Προσφορά - ΙΙΙ”, έκθεση στη ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, 2019 - "Επέμβασις", Art Thessaloniki.
ELENI ARKOYMANI
Lena Arkoumani was born in Agrinio, Greece, in 1969. She studied photography at the AKTO School of Art and Design and the Photokinisi School of Liberal Studies in Athens, Greece. Together with her studies, she practiced fine art photography alongside the teacher and photographer Kostas Fleggas and, following his advice, continued her studies in Paris at the Department of Photography of the University MJM Formation Professionelle (1989-1991). From 1992 to 2000 she owned her own studio in the city of Agrinio and also taught photography at the city’s Technical and General Colleges (1993-1995). On returning to Athens she continued her profession as a photographer working with various photo journalism agencies, newspapers and magazines. She has been collaborating with the Municipal Theatre of Agrinio since 2016 and one of her works now belongs to the permanent collection of the Municipal Art Gallery in Agrinio. At present, Lena is a member of the Social Cooperative Enterprise “Taxidevousa” and runs a photography studio/gallery located in the centre of Agrino city. Solo Exhibitions: 2014: Exhibition of solo works that accompanied the musical performance of “Atropon” band, Cinema Ellinis, Agrinio, Greece 2017: “Retrospective”, Old Municipal Market, Agrinio, Greece Group Exhibitions: 1988: Exhibition at “F” Gallery, Kolonaki, Athens, Greece 1990: Exhibition with the Greek Community, Paris, France 2017: “Offerings - ΙΙΙ” at the Municipal Art Gallery of Agrinio, Greece 2019: "Epemvasis", Art Thessaloniki, Greece
Lena Arkoumani was born in Agrinio, Greece, in 1969. She studied photography at the AKTO School of Art and Design and the Photokinisi School of Liberal Studies in Athens, Greece. Together with her studies, she practiced fine art photography alongside the teacher and photographer Kostas Fleggas and, following his advice, continued her studies in Paris at the Department of Photography of the University MJM Formation Professionelle (1989-1991). From 1992 to 2000 she owned her own studio in the city of Agrinio and also taught photography at the city’s Technical and General Colleges (1993-1995). On returning to Athens she continued her profession as a photographer working with various photo journalism agencies, newspapers and magazines. She has been collaborating with the Municipal Theatre of Agrinio since 2016 and one of her works now belongs to the permanent collection of the Municipal Art Gallery in Agrinio. At present, Lena is a member of the Social Cooperative Enterprise “Taxidevousa” and runs a photography studio/gallery located in the centre of Agrino city. Solo Exhibitions: 2014: Exhibition of solo works that accompanied the musical performance of “Atropon” band, Cinema Ellinis, Agrinio, Greece 2017: “Retrospective”, Old Municipal Market, Agrinio, Greece Group Exhibitions: 1988: Exhibition at “F” Gallery, Kolonaki, Athens, Greece 1990: Exhibition with the Greek Community, Paris, France 2017: “Offerings - ΙΙΙ” at the Municipal Art Gallery of Agrinio, Greece 2019: "Epemvasis", Art Thessaloniki, Greece
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ RIZOS , φωτογράφος
O Ρίζος Γ. Κωνσταντίνος γεννήθηκε τον Μάρτιο του 1978 στο Αγρίνιο και ασχολήθηκε με τη φωτογραφία από τα πρώτα του χρόνια επηρεασμένος απο τον πατέρα του επαγγελματία επίσης φωτογράφο της εποχής. Τα πρώτα βήματα ως ερασιτέχνης στη δεκαετία του '90 ολοκλήρωσαν σπουδές φωτογραφίας στην Αθήνα το 1998 με δεκαετής συμμετοχή σε διάφορους τομείς της "βιομηχανίας" της επαγγελματικής φωτογραφίας συμμετέχοντας και βιώνοντας τη μετάβαση από το σκοτεινό θάλαμο και το φιλμ στην ψηφιακή φωτογραφία στις αρχές της δεκαετίας του 2000 - δουλεύοντας κυρίως σε παραγωγές μόδας & διαφήμισης. Επισήμως ως επαγγελματίας φωτογράφος ξεκίνησε το 2004 συμμετέχοντας παράλληλα σε ομαδικές εκθέσεις στην Αθήνα, το Αγρίνιο και Θεσσαλονίκη.
O Ρίζος Γ. Κωνσταντίνος γεννήθηκε τον Μάρτιο του 1978 στο Αγρίνιο και ασχολήθηκε με τη φωτογραφία από τα πρώτα του χρόνια επηρεασμένος απο τον πατέρα του επαγγελματία επίσης φωτογράφο της εποχής. Τα πρώτα βήματα ως ερασιτέχνης στη δεκαετία του '90 ολοκλήρωσαν σπουδές φωτογραφίας στην Αθήνα το 1998 με δεκαετής συμμετοχή σε διάφορους τομείς της "βιομηχανίας" της επαγγελματικής φωτογραφίας συμμετέχοντας και βιώνοντας τη μετάβαση από το σκοτεινό θάλαμο και το φιλμ στην ψηφιακή φωτογραφία στις αρχές της δεκαετίας του 2000 - δουλεύοντας κυρίως σε παραγωγές μόδας & διαφήμισης. Επισήμως ως επαγγελματίας φωτογράφος ξεκίνησε το 2004 συμμετέχοντας παράλληλα σε ομαδικές εκθέσεις στην Αθήνα, το Αγρίνιο και Θεσσαλονίκη.
KONSTANTINOS RIZOS, photographer
Born in March of 1978 in Greece, I have been keen on photography since my early years influenced by my father. My first steps was as an amateur photographer back in the 90’s before studying photography in Athens. Later i got involved in a various sectors of the photography industry, participating in and experiencing the transition from the darkroom and film era to the lightroom and digital in the early 00's, working mainly on fashion and commercial projects.
Eventually I introduced myself to the market and started working officially as a professional photographer in 2004 while participating in exhibitions in Athens, Agrinio and Thessaloniki.
Eventually I introduced myself to the market and started working officially as a professional photographer in 2004 while participating in exhibitions in Athens, Agrinio and Thessaloniki.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)