Σχετικά με εμάς

Ιδιοκτήτης γκαλερί: Γιώργος Μπιτζίνης Καλλιτεχνική Διευθύντρια : Εύη Παντελέων, ζωγράφος ΑΣΚΤ

Τετάρτη 9 Μαΐου 2018

23η ART ATHINA 2018, Διεθνής Έκθεση Τέχνης
















ART ATHINA 2018, Διεθνής Έκθεση Τέχνης


H EPsilon Art Gallery θα πάρει μέρος στην Διεθνή Έκθεση Τέχνης ART ATHINA, 

από τις 20 έως 24 Ιουνίου 2018, στο Ωδείο Αθηνών, Αθήνα.



Η EPsilon Art Gallery θα εκπροσωπήσει 5 καλλιτέχνες:



1. ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΛΑΤΣΑΚΗΣ

2. ΕΥΗ ΠΑΝΤΕΛΕΩΝ

3. ΑΛΕΞ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ

4. ΕΥΗ ΚΥΡΜΑΚΙΔΟΥ

5. ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΤΑΚΟΣ







ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

Art Athina 2018
21-24 Iουνίου
Ωδείο Αθηνών
Ωράριο Λειτουργίας
Τετάρτη 20 Ιουνίου 14:00 - 21:00 (είσοδος με πρόσκληση)
Πέμπτη 21 Ιουνίου 12:00 - 21:00
Παρασκευή 22 Ιουνίου 12:00 - 21:00
Σάββατο 23 Ιουνίου 12:00 - 21:00
Κυριακή 24 Ιουνίου 12:00 - 21:00
Είσοδος
Κανονικό εισιτήριο: 8€
Μειωμένο εισιτήριο (άνεργοι, φοιτητές, άνω των 65 ετών, άτομα με ειδικές ανάγκες): 5€
Ομαδικό (15 άτομα και άνω): 5€
Δωρεάν: Παιδιά κάτω των 12 ετών, φοιτητές Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, Μέλη Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Τέχνης και Μέλη Εικαστικού Επιμελητηρίου,
Φωτογραφίες από το στήσιμο του περιτπέρου












....................................
Συμμετέχουν κατ΄ αλφαβητική σειρά οι γκαλερί:

A

B

C

D

E

F

G

H

I

K

L

M

N

P

R

S

T

U

Z


.......................
Ιστορικό

ART ATHINA 
Κάθε χρόνο από το 1993, η Art Athina συγκεντρώνει ένα διεθνές κοινό που απαρτίζεται από συλλέκτες, επιμελητές, εκπροσώπους μουσείων και φορέων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καλλιτέχνες, δημοσιογράφους από τον τοπικό και διεθνή τύπο καθώς και το φιλότεχνο κοινό, παρουσιάζοντας μια επιλογή των σημαντικότερων ελληνικών και διεθνών γκαλερί.

Εκτός από τις κύριες ενότητες, η Art Athina προσφέρει ένα διευρυμένο και πολυσυλλεκτικό παράλληλο πρόγραμμα. Προσκεκλημένοι νέοι επιμελητές αναλαμβάνουν τις διαφορετικές ενότητες του παράλληλου προγράμματος που απαρτίζεται από βίντεο, περφόρμανς, ομαδικές εκθέσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα καθώς και συνεργασίες με ανεξάρτητους χώρους τέχνης.

..................
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 
MAIN
Η κυρίως έκθεση στους δύο βασικούς χώρους του Ωδείου Αθηνών, όπου γκαλερί από την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσιάζουν τις προτάσεις τους.
HIGHLIGHTS
Νέες γκαλερί εκτός συνόρων έρχονται στην Art Athina κατόπιν πρόσκλησης της καλλιτεχνικής διευθύντριας, Σταματίας Δημητρακοπούλου, με στόχο να παρουσιάσουν φρέσκιες ιδέες. Φέτος θα φιλοξενηθούν γκαλερί από τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Βρετανία, την Πορτογαλία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και το Βέλγιο.
FEATURE
Ενότητα με θεματική που ορίζεται κι οργανώνεται από έναν επιλεγμένο επιμελητή. Φέτος την ενότητα υπό τον τίτλο “Pseudomorphs” επιμελείται η Άρτεμις Μπαλτογιάννη, προσκαλώντας δέκα γκαλερί από το Παρίσι, το Λονδίνο, τη Γλασκόβη και τη Νέα Υόρκη.
DESIGN
Στην κεντρική πλατεία της φουάρ η Gallery Antiqua, παρουσιάζει ένα αφιέρωμα στο ιταλικό και σουηδικό design. Η εγκατάσταση των design studio, objects of common interest με έδρα τη Νέα Υόρκη σχεδιασμένη για την Art Athina 2018 θα υποδέχεται τους επισκέπτες της φουάρ.
VIDEO
Το φετινό πρόγραμμα βίντεο θα υλοποιηθεί σε συνεργασία με το Ίδρυμα ΔΕΣΤΕ και περιλαμβάνει την προβολή έργων της Σουηδής Νάταλι Ντζάρμπεργκ (NathalieDjurberg) και της Ολλανδής Ρινέκε Ντίτζκστρα (Rineke Dijkstra). Πρόκειται για δύο προβολές που επιλέχτηκαν ειδικά για να παρουσιαστούν στην Art Athina και διερευνούν, με διαφορετική καλλιτεχνική γλώσσα, οριακές ψυχολογικές καταστάσεις, πλούσιες σε συμβολικά και συναισθηματικά νοήματα, που επιχειρούν να καταστήσουν τις αντιφάσεις της ανθρώπινης ύπαρξης πιο κατανοητές.
TRIBUTE
Το φετινό αφιέρωμα της Art Athina τιμά τη μνήμη της αυστριακής ζωγράφου γεωργιανής καταγωγής Ταμούνα Σιρμπιλάντζε (Tamuna Sirbiladze). Σε συνεργασία με την γκαλερί Καρίμ (Charim Gallery) και την Αυστριακή Πρεσβεία στην Ελλάδα θα παρουσιαστούν έργα (παστέλ σε ακατέργαστο καμβά) της συνεργάτιδας και συζύγου του Φρανζ Βέστ (Franz West), η οποία κινήθηκε ανάμεσα στην παραστατικότητα και την αφαίρεση. O κριτικός και ποιητής Μπένεντικτ Λέντεμπουρ (Benedikt Ledebur) και ο ιστορικός Τέχνης και καλλιτεχνικός διευθυντής της Πινακοθήκης, Μουσείων και Συλλογών του Δήμου Αθηναίων, Ντένης Ζαχαρόπουλος, μεταξύ άλλων, θα μιλήσουν για το έργο της, ενώ θα παρουσιαστεί έκδοση αφιερωμένη στο έργο της.
Independent Projects: Παρόντες και φέτος ανεξάρτητοι χώροι τέχνης από την Ελλάδα και το εξωτερικό, παρουσιάζουν πρότζεκτς στο πλαίσιο της φουάρ. Συμμετοχή, μεταξύ άλλων, έχουν δηλώσει ήδη οι Hypercomf -ένα νεοιδρυθέν, πλασματικό εταιρικό προφίλ, που παράγει εγκαταστάσεις υβριδικής, μαλακής και άβολης τέχνης, χρηστικά αντικείμενα και ποίηση. Οι γνωστοί από την περυσινή τους συμμετοχή ΣΕΡΑΠΙΣ, μια ναυτιλιακή εταιρεία με έδρα την Ελλάδα που μεταξύ άλλων παράγει ρούχα και αντικείμενα τέχνης με θέματα από το σύμπαν της ναυτιλίας. Το Enterprise Projects, επίσης, επιστρέφει στην Art Athina και παρουσιάζει το EPJournal, την πρόσφατη εκδοτική του πρωτοβουλία, που παίρνει τη μορφή μιας διμηνιαίας διαδικτυακής έκδοσης ενός θεωρητικού και ερευνητικού κειμένου σε σχέση με την τέχνη στα ελληνικά και τα αγγλικά. Το 3 137 παρουσιάζει τον πρόλογο του νεοσύστατου θεσμού Gabriela καλώντας την Ρατζά Καλίντ (Raja’aKhalid) να φτιάξει ένα ηχητικό έργο για το τμήμα επικοινωνίας του νέου ινστιτούτου. Ένας ιός απλώνεται στη φουάρ με αφίσες και έντυπο υλικό δίνοντας πληροφορίες για τον τηλεφωνικό αριθμό που μπορείς να απολαύσεις το έργο.
TALKS
Σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες από τον κόσμο της τέχνης- διευθυντές μουσείων, επιμελητές φουάρ, ιστορικούς τέχνης - προσκαλεί η ανεξάρτητη επιμελήτρια Κατερίνα Νίκου που φέτος υπογράφει το πρόγραμμα συζητήσεων της Art Athina. Παράλληλα προγραμματίζεται και μια σειρά performative lectures από τον ομότιμο καθηγητή του Ιονίου Πανεπιστημίου, Χάρη Ξανθουδάκη.
ΒΡΑΒΕΙΟ
To Copelouzos Family Art Museum και η Αrt Athina ανακοινώνουν για πρώτη φορά στο θεσμό, βραβείο που θα συνοδευτεί από χρηματικό έπαθλο αξίας 10.000 ευρώ και θα απονεμηθεί σε Έλληνα καλλιτέχνη που συμμετέχει στην Art Athina για το σύνολο του έργου του. Κύριος στόχος του Μουσείου είναι το βραβείο να λειτουργήσει υποστηρικτικά για την προβολή της σύγχρονης τέχνης και το έργο των Ελλήνων καλλιτεχνών και θα απονεμηθεί ύστερα από απόφαση επιτροπής, η σύνθεση της οποίας θα ανακοινωθεί προσεχώς.
EDUCATIONAL PROGRAM
Για πρώτη φορά σε συνέργεια με το Ίδρυμα Ιωάννου Φ. Κωστοπούλου και σε συνεργασία με την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών η Art Athina θεσμοθετεί ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για φοιτητές της ΑΣΚΤ καθ όλη τη διάρκεια του χρόνου. Στόχος του είναι να πληροφορήσει, να εμπνεύσει και να προετοιμάσει τους νέους καλλιτέχνες και θεωρητικούς για την εισαγωγή τους στον χώρο της τέχνης. Η εικαστικός Χριστίνα Νάκου και η ιστορικός τέχνης Δάφνη Κουρή έχουν αναλάβει το συντονισμό και τη διεξαγωγή του προγράμματος. Το νέο αυτό εγχείρημα θα αποτελέσει πεδίο συζήτησης στο πλαίσιο των ομιλιών της Art Athina 2018.
ART ATHINA WORKSPACE
Για πρώτη φορά στην 23χρονη διαδρομή της η Art Athina αποκτά το δικό της art residency συνολικής διάρκειας δύο μηνών με τη στήριξη του Δήμου Αθηναίων και του Athens Culture Net. Έξι καλλιτέχνες από την Αυστραλία, την Πορτογαλία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Γαλλία και τη Βρετανία θα εγκατασταθούν για τέσσερις εβδομάδες στην Αθήνα για να εμπνευστούν από την πόλη και να δημιουργήσουν επί τόπου τα έργα τους, τα οποία και θα φιλοξενηθούν στα περίπτερα των γκαλερί που τους εκπροσωπούν.
ART ATHINA OPEN STUDIOS
Ένα Σάββατο κάθε μήνα, από τον Οκτώβριο του 2017 έως και τον Μάιο του2018, καλλιτέχνες που ζουν και εργάζονται στην Αθήνα και εκπροσωπούνται από γκαλερί που συμμετέχουν στην φουάρ ανοίγουν τα εργαστήρια τους, παρουσιάζουν τη δουλειά τους και αναπτύσσουν συζήτηση με σημαντικούς συλλέκτες νεαρής ηλικίας (Young Patrons).

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης


ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ-ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ, Έκθεση Γλυπτικής








ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Η EPsilon Art Gallery σας προσκαλεί στα εγκαίνια 
της Έκθεσης Γλυπτικής
των ΜΑΝΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ – ΑΝΝΑΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΟΥ

που θα γίνουν το Σάββατο 19 Μαίου , στις 19:30,

Ελευθερίου Βενιζέλου 46, Λουτράκι
6942293291
..........................
Διάρκεια έκθεσης : 12 έως 30 Μαίου 2018

Ωράριο:
Δευτέρα – Σάββατο, 10:30 – 14:00 & 18:00 – 21:00



Δευτέρα 23 Απριλίου 2018

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ, Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής και Χαρακτικής


Έργα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ


3

49x31 cm
770 ευρώ


4

30x90 cm
1.285 ευρώ



5

114x41 cm
1.540 ευρώ


                      
6

26Χ19 cm
460 ευρώ



7

60Χ40 cm
1.110 ευρώ



8

50Χ50 cm
600 ευρώ


9.



10

30Χ20 cm
460 ευρώ


11

50Χ40cm
1.025 ευρώ

                                                   



                                              


12

30Χ20
460 ευρώ


                                   
13

30Χ30
460 ευρώ


                                               


14

25Χ20
460 ευρώ



1.1-1.17
ΧΑΡΑΚΤΙΚΑ-ΜΟΝΟΤΥΠΙΕΣ
50Χ70 cm
430 ευρώ

1.1

1.2

1.3

1.4

1.5

1.6

1.7

1.8

1.9

1.10

1.11

1.12

1.12

1.13

1.14

1.15

1.16

1.17


Η EPsilon Art Gallery σας προσκαλεί στην Ατομική Έκθεση Ζωγραφικής και Χαρακτικής 
του ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ,

26 Απριλίου έως 10 Μαίου 2018


Ωράριο έκθεσης: Δευτέρα έως Σάββατο:  10:30 - 14:00 και 18:00 -21:00, Κυριακή ΚΛΕΙΣΤΑ

EPsilon Art Gallery, Ελευθερίου Βενιζέλου 46, Λουτράκι,
  6942293291 & 6977878481 (για προσωπική ξενάγηση)







..................................
Η αδιάκοπη ροή του γίγνεσθαι στον Αλέξανδρου Δημητριάδη

   Του Emidio De Albentiis - Ιστορικού της Τέχνης

   Η ιδιάζουσα ποιότητα του καλλιτέχνη από τη Θεσσαλονίκη Αλέξανδρου Δημητριάδη – η οποία διαμορφώνεται κατά την προηγούμενη δεκαετία μέσω των πετυχημένων σπουδών του στην Ιταλία, στη Σχολή Καλών Τεχνών “Pietro Vannucci” της Perugia και στη Θεσσαλονίκη, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (κλάδος Χαρακτικής) – είναι η σαφής βούληση να συνδέσει τη σύγχρονη αναζήτηση συμβόλων και χρωμάτων με την προγονική μνήμη αρχαίων ιχνών από ένα είδος γραφής χαμένης στο χρόνο (που φυσικά συμπληρώνεται από καθαρά δικά του ευρήματα).
Συνεπώς, ο Δημητριάδης υιοθετεί ένα είδος «βραχυκυκλώματος» ανάμεσα σε παρόν και παρελθόν, όντας πεπεισμένος, κατά την ηρακλείτεια διατύπωση, για την αδιάκοπη ροή του γίγνεσθαι, ένα από τα ζητήματα τα οποία, από την κλασική εποχή (και όχι μόνο στην Ελλάδα), εξετάζουμε με περισσή λαχτάρα, για να μπορέσουμε τελικά να διεισδύσουμε στο ίδιο το νόημα της ζωής.
Τα αρχέγονα αυτά ίχνη, που χάρη στη περιοδικότητα τους προβάλουν αμέσως στα μάτια αυτού που παρατηρεί, ισοδυναμούν αφ' ενός με τις πρώτες αβέβαιες προσπάθειες της συνειδητής σκέψης (νομίζω ιδιαίτερα στα νεολιθικά σύμβολα), με τα οποία η ανθρωπότητα βρήκε τον τρόπο να εκφράσει μια σύνθεση της πραγματικότητας, καθώς απομακρυνόταν από το θαυμαστό μεν, παλαιολιθικό δε, «στιλιστικό νατουραλισμό», αφ’ ετέρου με τις εκφράσεις των πιο απόμακρων μορφών γραφής, όπως για παράδειγμα της μεσοποτάμιας σφηνοειδούς.
Αυτόματα αναδύεται η σκέψη στην οποία ο Δημητριάδης θέλει να οδηγήσει όποιον έχει τον τρόπο να σταθεί για λίγο και να συλλογιστεί μπροστά στα έργα του: ο νεοτερισμός μας, οι σύγχρονες τεχνικές μας (στοιχεία που, πρέπει να το πούμε, βρίσκονται κι αυτά στο έργο του καλλιτέχνη), δε θα μπορούσαν καν να υπάρξουν χωρίς την πολυχιλιετή προσπάθεια όσων προηγήθηκαν. Αυτή η σκέψη φαντάζει κοινή και συνηθισμένη, δεν είναι όμως καθόλου, από τη στιγμή που πολλοί σύγχρονοί μας είναι πεπεισμένοι πως ο τωρινός κόσμος είναι το αποτέλεσμα  μιας αιφνίδιας βλάστησης της επιστημονικής διανόησης. Φυσικά δεν είναι έτσι, όλα οφείλονται στη γενετική κληρονομιά που οδήγησε τα βήματα της ανθρωπότητας από την εμφάνισή της σ' αυτό το πλανήτη. Και η τέχνη του Αλέξανδρου Δημητριάδη οδηγεί τη σκέψη μας προς αυτή την κατεύθυνση.
Για παράδειγμα, έχουμε ήδη αναφέρει τη σημασία της μετάβασης από τη παλαιολιθική ζωγραφική στο πιο συνθετικό ύφος της νεολιθικής εποχής. Αλλά αυτή η μετάβαση γίνεται ακόμη πιο σημαντική, αν αναλογιστούμε τις εξαιρετικές μορφές που υιοθέτησε η γραφή από την εποχή των Σουμερίων μέχρι σήμερα (συμπεριλαμβανόμενων και των κομπιούτερ) .Κι αυτά τα μικρά και απείρως ποικίλα γραφήματα του καλλιτέχνη από τη Θεσσαλονίκη θυμίζουν σταθερά τη θεμελιώδη σημασία αυτών των προσαρμογών μέσα στις χιλιετίες, καθώς και των ανακαλύψεων αλφαβήτων και γλωσσών.
Πριν σταθούμε στο σύγχρονο ύφος που ξεπηδά από τη δουλειά του Δημητριάδη, νομίζω δε θα 'ταν ανώφελο να τονίσουμε την αναφορά στο μέσο μιας γραφής προγονικού τύπου δεν τη βρίσκουμε μόνο στον Έλληνα καλλιτέχνη, αλλά και σε μια ομάδα εξαίρετων καλλιτεχνών. Αρκεί και μόνο να αναφέρουμε το φημισμένο όνομα του Joe Tilson, για να πάρουμε μια απλή ιδέα της γοητείας που ασκεί στη δική μας καλλιτεχνική διάσταση το θέμα της σχέσης ανάμεσα στα αρχαία γραφήματα και στα σημερινά σύμβολα. Δε λείπουν, βέβαια, μεταξύ άλλων και ενδιαφέρουσες ομοιότητες με πολλούς Κινέζους καλλιτέχνες του σήμερα, αλλά αν ανοίξουμε αυτό το θέμα, θα πλατειάσουμε υπερβολικά.
Η ομορφιά στο έργο του Αλέξανδρου βρίσκεται ακριβώς στο συνδυασμό νεωτεριστικών στοιχείων -όπως κωδικοποιημένες γραμμές, φωτογραφικά πορτραίτα και πολλά άλλα, μεταξύ τους αναμεμειγμένα με μια σοφή χρήση του χρώματος- και παρεμβάσεων -όπως περικοπές και συμπληρώματα. Πολύ σημαντική και καθόλου τυχαία - με δεδομένη την τάση του Δημητριάδη στον πειραματισμό - είναι η τεχνική του ποικιλία, που κινείται από εντελώς ζωγραφικές φόρμες έως διάφορες μορφές της χαρακτικής (ιδιαίτερα αγαπητή στον καλλιτέχνη), από τη χρήση του βίντεο έως την ηλεκτρονική γραφή που υποστηρίζεται από ασυνήθιστα εργαλεία, όπως εποπτικά μέσα και διάφορα άλλα ακόμη.
Ένα ξεχωριστό κεφάλαιο αποτελεί η επινοητική ελευθερία του καλλιτέχνη, στοιχείο που το αποδέχτηκε με πάθος κατά τη διάρκεια των σπουδών του στην Perugia, χάρη στη διδασκαλία της Ιταλίδας καλλιτέχνιδας Marilena Scavizzi (πραγματική ειδήμων του κλάδου) και στη Θεσσαλονίκη χάρη στον ισάξιο καθηγητή του Ξενή Σαχίνη, πράγμα που φαίνεται καθαρά μέσα από τα καλλιτεχνικά του βιβλία (i libri), τα οποία είναι γοητευτικά για πολλούς λόγους, αλλά κυρίως γι' αυτήν ακριβώς την ελευθερία της φαντασίας που μεταδίδουν.

.......................................

ΓΙΑΤΙ  ΑΥΤΕΣ  ΟΙ  ΓΡΑΦΕΣ ;

     Μερικοί από τους καλλιτέχνες δημιουργούν παρατηρώντας το περιβάλλον. Στη δική μου περίπτωση το οικείο περιβάλλον αποτέλεσε και την αφορμή για να ξεκινήσω το ταξίδι των γραφών, χωρίς να ξέρω πού αυτό θα με οδηγήσει.
     Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, βλέποντας τον ανιψιό μου στην ηλικία των δύο ετών να προσπαθεί να μιμηθεί στο γράψιμο τον μεγαλύτερο αδερφό του, που μόλις άρχιζε να γράφει, παρατήρησα ότι η συνειδητή προσπάθεια του να γράψει τον οδηγούσε σε σχήματα γραφής, που δεν αποτελούσαν όμως γράμματα. Τα σχήματα αυτά μου θύμισαν γραφές «νεκρών» ή ακόμα και ανύπαρκτων γλωσσών. Έτσι, λοιπόν, υιοθετώντας τη δράση του μικρού παιδιού, ξεκίνησα να ερευνώ τη μορφολογία, την πλαστικότητα και τη δυναμική τούτων των σφηνοειδών σχημάτων μέχρις ότου αυτό έγινε για μένα ένα εικαστικό παιχνίδι. Ένα παιχνίδι  που με καλούσε συνεχώς να συμμετάσχω και να ταξιδέψω μαζί του.
     Επιστρατεύοντας τις γνώσεις και τους κώδικες του προσωπικού μου εικαστικού γλωσσολογίου, ένιωσα ότι οι εικόνες που παρουσιάζω αποτελούν ολοκληρωμένες συνθέσεις έργων, δίνοντας μου πάντα την ερευνητική δυνατότητα να εντρυφήσω στην αναζήτηση αυτού του ταξιδιού.

Αλέξανδρος Δημητριάδης  - Εικαστικός

Φωτογραφίες από την έκθεση











Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

Art Fair Nordic , Κοπεγχαγη, Δανία




Η Ιταλική UFOFABRIK International Art Gallery  μεταξύ των άλλων καλλιτεχνών θα εκπροσωπήσει 
και την ζωγράφο Εύη Παντελέων,  στην Διεθνή Έκθεση Τέχνης " ΑRT NORDIC 2018" ,
που θα πραγματοποιηθεί  20-22 Απριλίου 2018, στην Κοπεγχάγη, Δανία,
στο Περίπτερο 114.

Διεύθυνση
Lokomotivværkstedet
Otto Busses Vej 5 A, DK-2450 Copenhagen, Denmark

Περισσότερα:
http://www.art-nordic.dk/, - http://www.ufofabrik.co.uk/, - https://evipant.blogspot.gr/



Artworks by Evi Panteleon